כמה עולה הלבנת שיניים?

אז כמה עולה הלבנת שיניים?

העלות של הלבנת שיניים תשתנה בהתאם לסוג שיטת ההלבנה שתחליטו לבצע. ערכות הלבנת שיניים ביתיות נוטות להיות זולות יותר מהליכי הלבנה מקצועיים. עם זאת, ייתכן שהם לא יספקו תוצאות באותה מהירות ואיכות וייתכן שיהיה צורך ליישם אותם בתדירות רבה יותר. גורמים נוספים שעשויים לשחק תפקיד בעלות הסופית של הלבנת שיניים כוללים את השיקולים הבאים: אם יש צורך לבצע פרוצדורות נוספות, באיזו תדירות מבצעים את ההליך ואיזו סוג טכנולוגיה משמשת לביצוע הלבנת השיניים.

עלות ממוצעת של הלבנת שיניים

השיטה היעילה ביותר להלבנת שיניים היא טיפול הלבנת שיניים במרפאה המבוצעת על ידי רופא שיניים מוסמך, אלו הן גם השיטות היקרות יותר. ולמרות שמדובר בהרבה יותר כסף מהעלות של ערכות ביתיות או מוצרים אחרים להלבנת שיניים, כגון ג'לים או משחות שיניים מלבינות, אין ספק שהלבנת שיניים במרפאות כתר, על ידי טובי המומחים בתחום, תביא לתוצאות מפתיעות ומרשימות הרבה יותר כבר לאחר הטיפול הראשון.

אחת האפשרויות פופולריות עבור מטופלים המעוניינים לקבל תוצאות מהירות וטובות יותר, אך עבורם העלות מהווה שיקול משמעותי, היא יצירת סד לילי מותאם אישית כדי לתת מענה לצרכי השיניים הייחודיות שלכם. לאחר יצירת הסד, רופא השיניים ינחה אתכם כיצד להשתמש בו ובאיזו תדירות. ערכות מותאמות אישית אלו בדרך כלל בעלות מחיר נוח, כך שגם אם האפשרויות הכלכליות שלכם הן מוגבלות, אתם עדיין תוכלו ליהנות מהלבנת שיניים איכותית עם תוצאות מדהימות.

כמה עולה הלבנת שיניים?

סוגי הלבנת השיניים הנפוצים ביותר

המוצרים הנפוצים ביותר להלבנת שיניים כוללים:

  • סד להלבנת שיניים
  • הלבנת שיניים בבית על ידי שימוש במשחת שיניים מלבינה – זוהי הדרך הפשוטה ביותר מכל שיטות ההלבנה. משחות שיניים מלבינות מכילות רמות נמוכות של מי חמצן ומשמשות בדרך כלל פעם או פעמיים ביום. בדרך כלל תראה שיפורים תוך כשבועיים עד 6 שבועות של שימוש במשחת שיניים מלבינה מדי יום.
  • מוצרי LED להלבנת שיניים – ערכות הלבנת LED הן שיטה חדשה להלבנה בבית וכמובן במרפאות שיניים כתר בעזרתם המקצועית של רופאי השיניים . שיטה זו אינה פולשנית ומשתמשת במנורת LED כדי להאיץ את תהליך ההלבנה. מוצרי הלבנת LED  מספקים תוצאות הלבנה מהירות ויעילות.

אז כדי לדעת כמה עולה הלבנת שיניים צרו קשר עם רשת מרפאות שיניים הכתר ותהיו מופתעים מהמחיר, מהשירות ומהאיכות.

את כל השיטות החדישות, במחירים משתלמים ביותר תוכלו לפגוש ברשת מרפאות השיניים כתר, כך שאם אתם עדיין לא מצליחים להחליט באיזו שיטה לבחור, צוות הרופאים המומחים ישמחו לייעץ לכם בנושא.

לייעוץ / מידע אנא השאירו פרטים

לייעוץ / מידע / קביעת תור אנא השאירו פרטים

מה לקוחות חושבים עלינו

אור ונה
אור ונה
25/02/2022
ממליץ!! חוויה יוצאת דופן מהמרפאה שירות ומקצועיות של כל הצוות.
איילה אצילדייב
איילה אצילדייב
23/02/2022
שירות מקצועי, הוגן וסופר מהיר!
רועי שוחט
רועי שוחט
22/02/2022
דוד מקצוען אמיתי , איש שיח נעים. עלה והצלח.
ET
ET
21/02/2022
שירות חם ,מקצועי ,ומחירים הוגנים
racheli fleishman
racheli fleishman
21/02/2022
מקצועיות עם יחס אישי ואנושי. רואים את הלקוח לפני הכל. והמחירים ממש הוגנים
אילנה אמינוב
אילנה אמינוב
20/02/2022
מרפאה מעולה, שירות מדהים ורופאים מקצוענים. תמיד זמינים לכל שאלה

אולי יעניין אתכם

השאירו פרטים
ונחזור אליכם במהרה