השתלות שיניים ללא ניתוח

עושים השתלות שיניים ללא ניתוח

טיפולי שיניים מתקדמים רבים מנגישים למטופלים גם את תחום התלות השיניים משום שיש לא מעט אנשים שלהם יש בעיה לעבור השתלת שיניים מלאה וקונבנציונלית. במקרים מסוימים יעדיפו לעשות השתלת שיניים ללא ניתוח, שהיא למעשה טיפול דומה אולם בהתערבות פולשנית מזערית. מדובר בטיפול מתקדם שאפשר למצוא אותו ברשת מרפאות שיניים בבת ים הכתר אצל הרופאים המוסמכים והמומחים שלה שמתמחים בטיפולי שיניים גם לאנשים שמעדיפים פתרונות נוחים יותר מהשתלה רגילה.

מהי השתלת שיניים ללא ניתוח?

השתלת שיניים היא למעשה הליך שמתבצע בשני חלקים – השתלת שתל שהוברג בתוך החניכיים, תוך כדי ניתוח שחושף את החניכיים. השלב השני הוא הלבשת הכתר על הבורג לאחר חודשים שבהם הוא משתלב בתוך עצם החניכיים, מתקבע בזכות רקמות החניכיים והעצם שנסגרות עליו וכך הופך לחלק אינטגרלי של השיניים והלסת. אחוזי ההצלחה גדולים מאוד ולכן זה הפך להליך נפוץ מאוד שמחליף את הפתרונות המיושנים של שיניים תותבות. זה פשוט אינו נחוץ עוד כשאפשר ללכת עם שיניים שמשתלבות היטב בשיניים הטבעיות שלכם.

למה יש אנשים שמעדיפים ללא ניתוח?

בהליך זה יש כמובן סיכון מזערי משום שהטכנולוגיה שמאפשרת זאת היא מתקדמת מאוד והחומרים האיכותיים שבהם משתמשים הם מאוד בטוחים לשימוש ואינם גורמים לבעיות שונות כמו אלרגיה ודחיית השתל. למרות זאת, יש אנשים שבגלל סיבות שונות יעדיפו לעבור זאת ללא פרוצדורה הפולשנית. זה יכול להיות בגלל פחד מניתוחים, מצב בריאותי שמקשה על כך או שהמבנה של השיניים והלסת אינו מאפשר זאת וחובה למצוא דרך אחרת ופולשנית פחות. זה יכול להתאים גם למי שרוצה לטפל בזה בתוך זמן קצר יחסית ולא לחכות את כל הזמן שלוקח להשתלת שיניים רגילה להיקלט.

השתלות שיניים ללא ניתוח

מהי השתלת שיניים ללא ניתוח?

זוהי השתלה כמעט רגילה שבה מחדירים שתל לעצם הלסת אבל ללא הניתוח שפותח את החניכיים וגורם לחשיפת העצם. הדבר מתאפשר הודות למיקום שמתאים לכך בלסת או בגלל הצורך בתיקון מזערי יחסית. זה מתאים למי שיש לו מספיק עצם ולא זקוק להרמת סינוס על מנת להשתיל עצם ולכן זה יכול להיות טיפול מהיר לאנשים שמצבם טוב יחסית. במקרה כזה משתמשים בטכנולוגיה הממוחשבת המתקדמת שבה אפשר לסרוק בצורה ממוחשבת את החניכיים ולמצוא מקום מדויק להחדרת השתל מבלי לחתוך את החניכיים.

למה לעבור את זה ברשת מרפאות שיניים הכתר?

השתלות שיניים ללא ניתוח אפשר לעשות רק בשילוב של כוח אדם מקצועי ומיומן עם ציוד חדיש ומתוחכם שמאפשר זאת. כדי לבצע הליך כזה צריך רופא שיניים מוסמך לניתוחים כאלה שיש לו גם את המיומנויות הגבוהות והמדויקות ביותר לעבודה זו. במרפאה זו קיים גם הציוד מתקדם ביותר לסריקות ממוחשבות שמאפשר לרופאי לעשות פרוצדורות כאלה במדויק וללא צורך בניתוחים מלאים. ברשת מרפאות שיניים הכתר מתמחים בטיפולים כאלה כבר שנים רבות לשביעות רצון המטופלים שמחזירים לעצמם את החיוך הנפלא ואת איכות החיים אז אם אתם זקוקים לטיפול השתלות שיניים בבת ים צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם.

לייעוץ / מידע אנא השאירו פרטים

לייעוץ / מידע / קביעת תור אנא השאירו פרטים

מה לקוחות חושבים עלינו

אור ונה
אור ונה
25/02/2022
ממליץ!! חוויה יוצאת דופן מהמרפאה שירות ומקצועיות של כל הצוות.
איילה אצילדייב
איילה אצילדייב
23/02/2022
שירות מקצועי, הוגן וסופר מהיר!
רועי שוחט
רועי שוחט
22/02/2022
דוד מקצוען אמיתי , איש שיח נעים. עלה והצלח.
ET
ET
21/02/2022
שירות חם ,מקצועי ,ומחירים הוגנים
racheli fleishman
racheli fleishman
21/02/2022
מקצועיות עם יחס אישי ואנושי. רואים את הלקוח לפני הכל. והמחירים ממש הוגנים
אילנה אמינוב
אילנה אמינוב
20/02/2022
מרפאה מעולה, שירות מדהים ורופאים מקצוענים. תמיד זמינים לכל שאלה

אולי יעניין אתכם

השאירו פרטים
ונחזור אליכם במהרה