השתלות שיניים ביום אחד

השתלות שיניים ביום אחד במרפאת הכתר

השתלות שיניים הן הפתרון הטוב ביותר שאפשר למצוא למי שנזקק להשתלה בגלל אובדן שיניים. זה קורה בגלל מצבים שונים שמחייבים מציאת השלמות ובמקום תותבות שהיו הפתרון של פעם, היום אפשר לעבור השתלות מתקדמות בחומרים איכותיים ובשיטות יעילות. סיכויי ההצלחה של השתלת שיניים שנעשית על ידי הרופאים המומחים של מרפאת הכתר הם גבוהים מאוד ומעוטי סיבוכים. ביקורת ומעקב אחר מצב בריאות השיניים שלכם ייתנו לכם אינדיקציה מתי תוכלו לעבור טיפול כזה, ואולי אפילו תהיו מתאימים בתנאים מסוימים לטיפול השתלות שיניים ביום אחד. זהו טיפול חדשני שיכול לעזור לכם לחזור לשגרה בתוך יום מבלי לחכות לשלב הבא ולאכול כרגיל וכמובן, לחייך חיוך מלא שיניים.

מהי השתלת שיניים ביום אחד?

עשרות שנים של השתלות שיניים לימדו את רופאי השיניים שיטות חדשות לגמרי שאפשר להיעזר בהן על מנת להקל גם על מי שאינו יכול לחכות חצי שנה עד שתסתיים הקליטה של השתל הראשוני בחניכיים. השתלות שיניים ביום אחד הן הפתרון שמציעים בתנאים מסוימים למי שחייב לקבל העמסה של הכתרים על השתלים שהוברגו לעצם הלסת ויכולים לעמוד בתנאים המיוחדים שנדרשים לכך. בדרך כלל, לאחר השתלת הבורג שמתחבר ללסת יש לחכות לכך שתתגבש סביבו העצם הטבעית והוא יקובע במקום ולכן גם אסור להפעיל עליו כוח מיותר. רק אחרי כמה חודשים אפשר לחזור ולבדוק את מצבו ואז להעמיס את הכתר שמתאים לשתל.

השתלות שיניים ביום אחד

למי לא עושים השתלה ביום אחד?

בדרך כלל לא עושים השתלות כאלה למי שאין לו מספיק מאסת עצם, או שהמיקום אינו נכון או שעצם הלסת במבנה שאינו מתאים לכך או בגלל בעיות אחרות. העיקרון של השתלה ביום אחד הוא שאסור להפעיל כוח על השתל המוברג לעצם כדי לתת לו להמשיך את ההליך של בניית העצם סביבו באופן טבעי, ולכן יש רק מקרים מסוימים כמו אובדן שיניים קדמיות שגורמות לפגיעה אסתטית משמעותית שיכולים להיות מתאימים לכך. אם השיניים מושתלות אינן נמצאות באזור שבו מפעילים כוח רב על השתל בגלל לעיסה אז יש סיכוי שאפשר יהיה לעבור את השיטה המהירה והפשוטה הזאת שחוסכת לפעמים את הזמן הרב שעובר מעקירת השיניים עד השתלת השתל הראשוני ועד העמסת הכתר עליו.

טיפול מסור של מומחי השתלות שיניים

כאמור, זה לא מתאים לכל אחד ורק רופא השיניים יכול לקבוע למי זה נכון לעבור את ההליך הזה. במרפאת הכתר השתלות שיניים בבת ים מתמחים בהשתלות שיניים והתאמת השיטה הנכונה לכל אחד על פי הנתונים הטבעיים שלו והצרכים שלו בהשתלת שיניים. אם תימצאו מתאימים לשיטה זו שפוטרת אתכם מהמתנה ארוכה להעמסת הכתרים, הרי שתוכלו לעבור את כל ההליך ביום אחד מרוכז אצל הרופא ולצאת עם שיניים חדשות ויפות שיתקנו את המראה של הפה שלכם. טיפול השתלות שיניים ביום אחד עוזר לשפר את הביטחון העצמי אצל מי שזה חשוב לו לחזור למראה האסתטי הרגיל.

לייעוץ / מידע אנא השאירו פרטים

לייעוץ / מידע / קביעת תור אנא השאירו פרטים

מה לקוחות חושבים עלינו

אור ונה
אור ונה
25/02/2022
ממליץ!! חוויה יוצאת דופן מהמרפאה שירות ומקצועיות של כל הצוות.
איילה אצילדייב
איילה אצילדייב
23/02/2022
שירות מקצועי, הוגן וסופר מהיר!
רועי שוחט
רועי שוחט
22/02/2022
דוד מקצוען אמיתי , איש שיח נעים. עלה והצלח.
ET
ET
21/02/2022
שירות חם ,מקצועי ,ומחירים הוגנים
racheli fleishman
racheli fleishman
21/02/2022
מקצועיות עם יחס אישי ואנושי. רואים את הלקוח לפני הכל. והמחירים ממש הוגנים
אילנה אמינוב
אילנה אמינוב
20/02/2022
מרפאה מעולה, שירות מדהים ורופאים מקצוענים. תמיד זמינים לכל שאלה

אולי יעניין אתכם

השאירו פרטים
ונחזור אליכם במהרה