השתלת שיניים בכל הפה

עושים השתלת שיניים בכל הפה

מחסור במספר שיניים פותרים באמצעות השתלת שיניים בכל הפה. השתלות שיניים ניתנות לביצוע בכל גיל כאשר קיימים פתרונות גם למצבים של מחסור בעצם. שתל מוחדר אל הלסת ומדמה את שורש השן וכתר שמוברג עליו מהווה שן מלאכותית. רפואת השיניים המודרנית מצליחה לספק לכלל המטופלים חיוך מלא שיניים כך שאין סיבה שתתפשרו על חיוך לא אסתטי או בעיות לעיסה.

השתלת שיניים בגיל צעיר ובגיל מבוגר

בגילאים צעירים השתלות שיניים נדרשות בעיקר לאחר פגיעה פיזית שגורמת לאבדן שיניים. בגילאים מבוגרים השתלות בכל הפה מלוות במחסור בעצם שנגרם מנסיגת חניכיים. נשים וגברים בגיל הזהב סובלים באופן טבעי מבעיות שיניים, רפואת השיניים המודרנית יודעת להתאים את הטיפול הנכון לכל מטופל. טיפולי השתלה מתבצעים בשיטות חדישות ללא כאב מיותר.

השתלת שיניים בכל הפה

הכנות לקראת השתלות שיניים בכל הפה

מחסור בשיניים בגילאים מבוגרים מגיע לעתים לאחר מחלת חניכיים ממושכת. טיפול במחלה הכרחי לקראת השתלת שן. לא נוכל להחדיר שתל אל החניכיים במצב של דלקת. סימני האזהרה שמעידים על מחלת חניכיים בכל הגילאים הם : רגישות יתר לחום וקור, הפרשה מוגלתית, אדמומיות בחלל הפה, דימום במהלך צחצוח השיניים, סימנים שחורים בקצה העליון של השן. אבחון מוקדם של מחלת חניכיים חשוב להחמרת הנזק. מתן טיפול בגיל מוקדם עשוי למנוע את המשך נסיגת החניכיים. שימו לב, קיימים מקרים בהם אין למחלת החניכיים כל תסמין והיא מתגלה רק כאשר הנזק לחניכיים כבר בלתי הפיך.

טיפול השתלת שיניים בכל הפה מתחיל בהרכבת תכנית שיקום אישית. הרופא המטפל בוחן היטב את מצב השיניים והחניכיים, מבצע צילומים ומרכיב תכנית מפורטת. התכנית כוללת את רשימת הטיפולים הדרושים כאשר בחלק מהמקרים יוצגו בפני המטופל מספר אפשרויות. הרופא צפוי לבדוק הצבע של החניכיים, את כמות העצם ואת האופן בו השיניים נסגרות.

מה עושים כאשר יש מחסור בעצם?

השתל שמדמה את שורש השן מוחדר אל תוך החניכיים. בהעדר כמות מספקת של עצם לא ניתן להבטיח אחיזה טובה והרופא נדרש לבצע טיפול הרמת סינוס או השתלת עצם. קיימים היום מספר פתרונות טובים בעבור מקרים של מחסור בעצם כך שאין סיבה לוותר על החלום לפה מלא שיניים גם בגיל מבוגר או במצבים מורכבים.

השתלות שיניים בכל הפה ברשת מרפאות שיניים הכתר

ברשת המרפאות שלנו יש מומחים להשתלות עם ניסיון רב שיודעים לטפל בכם ולתת לכם את השקט לעשות השתלות שיניים בכל הפה בביטחון מוחלט.

 

לקבלת מידע נוסף ולקביעת תור להשתלות שיניים לכל הפה צרו עמנו קשר טלפוני
או דרך האתר ונשמח לעמוד לשירותכם.

לייעוץ / מידע אנא השאירו פרטים

לייעוץ / מידע / קביעת תור אנא השאירו פרטים

מה לקוחות חושבים עלינו

אור ונה
אור ונה
25/02/2022
ממליץ!! חוויה יוצאת דופן מהמרפאה שירות ומקצועיות של כל הצוות.
איילה אצילדייב
איילה אצילדייב
23/02/2022
שירות מקצועי, הוגן וסופר מהיר!
רועי שוחט
רועי שוחט
22/02/2022
דוד מקצוען אמיתי , איש שיח נעים. עלה והצלח.
ET
ET
21/02/2022
שירות חם ,מקצועי ,ומחירים הוגנים
racheli fleishman
racheli fleishman
21/02/2022
מקצועיות עם יחס אישי ואנושי. רואים את הלקוח לפני הכל. והמחירים ממש הוגנים
אילנה אמינוב
אילנה אמינוב
20/02/2022
מרפאה מעולה, שירות מדהים ורופאים מקצוענים. תמיד זמינים לכל שאלה

אולי יעניין אתכם

השאירו פרטים
ונחזור אליכם במהרה