ציפוי חרסינה לשיניים

עושים ציפוי חרסינה לשיניים

יש כל כך הרבה טיפולים אסתטיים לשיניים שקשה לפעמים להבדיל ביניהם והמאמר בא לעשות סדר ולהציע לכם את הטיפול הבטוח והנוח של ציפוי חרסינה לשיניים, בתקווה שתחזרו לחייך בלי חשש. הטיפולים האסתטיים באים לא פעם רק לאחר שנים רבות של סבל בגלל שיניים פגומות או כאלה שכבר אי אפשר לחייך בגלל צבען העכור. הצבע הלבן מבוקש מאוד אבל רבים אינן זוכי לכך בגלל סיבות שונות ולא כולם בגלל היגיינה לקויה. הטיפול המקובל הוא הלבנה או ציפוי חרסינה שגם פותר בעיות נוספות ומבוצע בידי המומחים של רשת מרפאות שיניים הכתר לשבעות רצונם המלאה של המטופלים.

למה נדרש טיפול ציפוי חרסינה לשיניים?

המראה הלא נעים של שיניים כהות או צהובות נגרם מסיבות שונות, חלקן גנטיות וחלקן בגלל שימוש בתרופות מסוימות, אורח חיים של עישון רב שנים או שתיית משקאות עם קפאין שמשפיעים על צבע השיניים לטווח הארוך. הטיפול פותר גם בעיות של פגמים קלים בשיניים או השוואת האורך שלהן, ובכך הוא מעניק מראה נפלא ואחיד. ציפוי שיניים מחרסינה הוא טיפול שונה מהלבנת שיניים ויש הבדל ביניהם, כי הלבנת שיניים נעשית באמצעות חומרים מחמצנים ופעילים אבל לא מתקנים פגמים. הצבע משתנה וחוזר למקור אבל לא בהכרח נעשה לבן בוהק מאוד. כדי לקבל צבע לבן ממש חובה לעבור ציפוי השיניים בחרסינה לבנה ששומרת גם על השן.

ציפוי חרסינה לשיניים

איך נעשה ציפוי שיניים?

ציפוי חרסינה לשיניים נעשה באמצעות למינייט, למינציה של הדבקת ציפוי חרסינה דק לשיניים. זה גם הופך אותן ללבנות בוהקות יותר ממה שמתקבל כשמלבינים שיניים בחומרים וגם משלים שיניים בתיקון קל של פגמים או מסתיר סדקים. במקום לעבוד על האמייל המצהיב מדביקים אליו חרסינה שמספק לו הגנה נוספת. הציפוי נעשה אצל מי שאינו רוצה רק הבהרה רגילה ומעדיף צבע לבן בוהק לגמרי. במקרה כזה רצוי לוודא שגם שאר השיניים עוברות ציפוי כזה כדי להבטיח את המראה האחיד. זה מצוין גם לקבלת מראה של שיניים באורך ובגודל אחידים.

כיצד עושים ציפוי חרסינה לשיניים?

כשבאים לטיפול כזה חייבים להיות במצב טוב מבחינת בריאות החניכיים וללא דלקות, וגם לוודא שהייתם אצל השיננית להסרת אבנית ומאגרי פלאק. הטיפול נעשה על ידי גירוד שכבה דה של האמייל הטבעי מהשן עצמה כדי שאפשר יהיה להדביק את החרסינה הדקיקה על השן. זה דורש מיומנות גבוהה של רופא השיניים שבמקרים רבים פשוט מתקן פגמים אסתטיים כמו רווחים גדולים מדי בין השיניים וגודל לא שווה. היתרון הנוסף של פתרון ציפוי החרסינה הוא שמדובר בחומר חזק מאוד למרות שהוא דק, הוא נצמד לשן והופך להיות חלק בלתי נפרד ממנה ואפילו יותר חזק ממנה. כך שהטיפול מצוין גם למי שרוצה לחזק את השיניים ולשפר לא רק את המראה שלהן. יתרון נוסף הוא שחומר אינו מוכתם בקלות והוא עמיד לשנים רבות. ציפוי חרסינה לשיניים זה טיפול מצוין לפגמים קלים שאפשר לתקן בקלות ובמהירות.

לייעוץ / מידע אנא השאירו פרטים

לייעוץ / מידע / קביעת תור אנא השאירו פרטים

מה לקוחות חושבים עלינו

אור ונה
אור ונה
25/02/2022
ממליץ!! חוויה יוצאת דופן מהמרפאה שירות ומקצועיות של כל הצוות.
איילה אצילדייב
איילה אצילדייב
23/02/2022
שירות מקצועי, הוגן וסופר מהיר!
רועי שוחט
רועי שוחט
22/02/2022
דוד מקצוען אמיתי , איש שיח נעים. עלה והצלח.
ET
ET
21/02/2022
שירות חם ,מקצועי ,ומחירים הוגנים
racheli fleishman
racheli fleishman
21/02/2022
מקצועיות עם יחס אישי ואנושי. רואים את הלקוח לפני הכל. והמחירים ממש הוגנים
אילנה אמינוב
אילנה אמינוב
20/02/2022
מרפאה מעולה, שירות מדהים ורופאים מקצוענים. תמיד זמינים לכל שאלה

אולי יעניין אתכם

השאירו פרטים
ונחזור אליכם במהרה