השתלות שיניים בבת ים

השתלות שיניים בבת ים הכתר

אנשים רבים שאיבדו את החשק לחייך בגלל מצב השיניים שלהם מצליחים להחזיר לעצמם את הביטחון העצמי הודות להתפתחות העצומה בתחום השתלות השיניים. זהו טיפול שמחליף את הצורך בתותבות שהיו נהוגות פעם ועדיין אפשר לראות מדי פעם, והן הדרך הטובה ביותר להציע גם לאנשים צעירים שנזקקים להן בגלל תאונות ומחלות שונות לשפר את איכות החיים שלהם. השתלות שיניים בבת ים מתבצעות ברשת מרפאות שיניים הכתר באמצעות חומרים וטכנולוגיות חדשניות שמצליחות לייעל את כל התהליך כולו.

ראשית, מהן השתלות שיניים?

הפתרון המוביל לאובדן שיניים מסיבות שונות במשך שנים רבות היה להרכיב תותבות נשלפות, עד שהתחילו לשכלל את שיטת השתלות הכתרים. הכתרים הם השיניים המלאכותיות שמוברגות על שתל שמוחדר לעצם החניכיים ומחקה את השן. זה התיאור הכללי, כשמאחורי זה עומדים פרטים נוספים רבים כמו הסיבות לכך, למה צריך השתלת שיניים, מה עושים בה ואיך, ומה קורה כאשר זה בלתי אפשרי. הטיפול הזה הוא המענה הכי מוצלח שיש למצב כזה משום שהוא מאפשר להיראות בדיוק כמו השיניים הטבעיות וללא הבדל. אם עושים את זה בזמן גם לא נזקקים להשתלת עצם או להתערבות ניתוחית יותר קיצונית. זאת סיבה נוספת לשמור על שגרת הבדיקות והטיפולים אצל רופא השיניים שלכם.

מתי צריך השתלת שיניים בבת ים?

אובדן שיניים יכול לקרות בגלל בעיות שונות. זאת יכולה להיות עקירה בגלל בעיית שורש חמורה או מבנה שיניים לא תקין שמחייב זאת, בגלל זיהומים חוזרים ונשנים שגרמו לדלקות חניכיים ולהיחלשות השן עד נשירה, זה יכול לקרות בגלל תאונה או מכה שגרמה לפגיעה קשה בלסת ועוד סיבות. המשותף לכולם הוא העובדה שמדובר בהתאמת שתל מחומרים איכותיים שאינם גורמים לדלקת או לאלרגיה כלשהי והגוף יכול לשאת, כך שנועצים את השתל בחניכיים עד שמסביב מתחילה להתגבש רקמת החניכיים שוב כמו בשורש המקורי. מעל השתל הזה מרכיבים את הכתר עצמו שעשוי מחרסינה לבנה וכך מקבלים שחזור מושלם ואסתטי של השיניים שחסרות כדי שתוכלו להשתמש בהן שוב.

השתלות שיניים בבת ים

מה צריך לדעת על תהליך השתלות שיניים בבת ים?

התהליך מתבצע בצורה הרגילה שלו בשני שלבים  – שלב החדרת השתל ושלב הברגת הכתר. אחרי שלב החדרת השתל העצם אמורה להתגבש סביבו אם אין סיבוכים ולכן חשוב להגיע במצב בריאותי מושלם וללא דלקות חניכיים. לשם כך יש להקפיד על היגיינה אישית שגם מקטינה את הסיכוי לאובדן שיניים נוספות. לאחר כמה חודשים הרופא בודק את מצב השתל כדי לראות אם נקלט ולפי זה ממשיך בשלב השני של הברגת הכתר שהוכן מראש לפי צורת השן המקורית, ומתחילה הסתגלות של הגוף לכתר החדש.

מתי אי אפשר להשתיל שיניים?

שיניים אפשר להשתיל רק כאשר יש מספיק מאסת עצם בחניכיים כדי שאפשר יהיה להבריג בתוכה את השתל. אם אין עצם מספיקה צריך לבצע הליך שנקרא השתלת עצם, או הרמת סינוס כפי שהיא מוכרת בשפה אחרת. הרופא צריך להשתיל פירורי עצם טבעית או סינתטית כדי שהחניכיים יתחילו להתגבש סביבם ולהצמיח עצם חדשה. כל ההליך יכול לקחת כשנה כולל השלבים האלה וזה תלוי במצבו הבריאותי של המטופל. לכן, חשוב מאוד להיות כל הזמן עם יד על הדופק, לבוא לביקורות תכופות ברשת מרפאות שיניים הכתר כדי ליהנות מהליך השתלת שיניים שאינו מסובך יותר מדי.

שירות מקצועי ומנוסה

ברשת מרפאות שיניים הכתר מציעים השתלות שיניים בבת ים על ידי רופאים כירורגיים  מוסמכים ומנוסים שיודעים היטב כיצד לעזור למי שזקוק לפתרון זה. במרפאה מקפידים להשתמש בחומרים האיכותיים ביותר לצורך הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום זה למטופלים.

לקבלת מידע נוסף ולקביעת תור צרו עמנו קשר טלפוני או דרך האתר ונשמח לעמוד לשירותכם.

לייעוץ / מידע אנא השאירו פרטים

לייעוץ / מידע / קביעת תור אנא השאירו פרטים

מה לקוחות חושבים עלינו

אור ונה
אור ונה
25/02/2022
ממליץ!! חוויה יוצאת דופן מהמרפאה שירות ומקצועיות של כל הצוות.
איילה אצילדייב
איילה אצילדייב
23/02/2022
שירות מקצועי, הוגן וסופר מהיר!
רועי שוחט
רועי שוחט
22/02/2022
דוד מקצוען אמיתי , איש שיח נעים. עלה והצלח.
ET
ET
21/02/2022
שירות חם ,מקצועי ,ומחירים הוגנים
racheli fleishman
racheli fleishman
21/02/2022
מקצועיות עם יחס אישי ואנושי. רואים את הלקוח לפני הכל. והמחירים ממש הוגנים
אילנה אמינוב
אילנה אמינוב
20/02/2022
מרפאה מעולה, שירות מדהים ורופאים מקצוענים. תמיד זמינים לכל שאלה

אולי יעניין אתכם

השאירו פרטים
ונחזור אליכם במהרה