השתלת שיניים לסת תחתונה

זקוקים להשתלת שיניים לסת תחתונה ?

שתלים הם פתרון נפוץ ופופולרי לשיקום הפה. אם חסרה לכם בפה שן אחת – שתל יהיה פתרון מצוין, מהיר וזמין. שתל דנטלי מוחדר אל החניכיים בהליך כירורגי ועליו מותקן כתר משקם. השתל מדמה את שורש השן והכתר את חלקה החיצוני. שימוש בחומרי גלם איכותיים בתוספת עבודה מקצועית של מעבדת שיניים ורופא שיניים מומחה, ישיגו את התוצאות הטובות ביותר. הליך מהיר של השתלת שיניים לסת תחתונה יאפשר לכם להתהדר בחיוך בריא כבר בשבוע הבא.

כיצד מתבצעת השתלת שיניים לסת תחתונה?

כל הליך השתלת שן מתחיל בבדיקת רופא שיניים והרכבת תכנית מלאה לשיקום הפה. הרופא מבצע מספר צילומים ומוודא שיש בלסת מספיק עצם בכדי לאחוז בשתל. במצבים של מחסור ממושך בשיניים העצם עלולה להיעלם ויהיה צורך בהליך השתלת עצם.

השלב הראשון בכל השתלת שן הוא קידוח מדויק אל תוך הלסת למטרת החדרת השתל. הקידוח מהווה הליך כירורגי לכל דבר ומבצעים אותו תחת הרדמה מקומית. חומרי ההרדמה המודרניים מבטיחים שלא תרגישו כל כאב במהלך הטיפול. הפצע שנוצר מחלים באופן טבעי ורקמות חדשות עוטפות את השתל ואוחזות בו. על מנת להבטיח את האחיזה הטובה ביותר יש לבצע את הקידוח בצורה בה כל הקף השקל אוחז בעצם.

השתלת שיניים לסת תחתונה

השתלת שן בלסת תחתונה אחורית

טיפולים לשיקום הפה מתבצעים בשיניים פנימיות מתוך מטרה לאפשר לעיסה טובה ובריאה יותר. מחסור בשיניים פנימיות עשוי שלא להוות מפגע אסתטי אך בכל זאת נמליץ לבצע השתלה לטובת שיפור כושר הלעיסה. השתלת שיניים לסת תחתונה דורשת 12 מ"מ עצם לפחות. במקרים רבים אין בנמצא כמות מספקת של עצם ויש לבצע טיפול הכנה.

מה עושים כאשר אין מספיק עצם להשתלת שן?

מחסור בעצם בהשתלות שיניים בלסת התחתונה פותרים באמצעות ניתוח או בעזרת שתלים קצרים. אם אורך של שתל רגיל הוא כ-10 מ"מ לפחות, אורך של שתל קצר יהיה 5-6 מ"מ בלבד. רופא שיניים מומחה בשיקום הפה יידע להציע פתרון מתאים למצבים של מחסור בעצם או מחסור במספר שיניים. הקפידו לבחור נכון בקליניקה מקצועית ומובילה בתחום השתלים. רשת מרפאות הכתר ידועה ברופאים מומחים מהטובים בענף, שיטות טיפול חדישות  ומענה מדויק לכל מטופל בביצוע השתלת שיניים לסת תחתונה.

לייעוץ / מידע אנא השאירו פרטים

לייעוץ / מידע / קביעת תור אנא השאירו פרטים

מה לקוחות חושבים עלינו

אור ונה
אור ונה
25/02/2022
ממליץ!! חוויה יוצאת דופן מהמרפאה שירות ומקצועיות של כל הצוות.
איילה אצילדייב
איילה אצילדייב
23/02/2022
שירות מקצועי, הוגן וסופר מהיר!
רועי שוחט
רועי שוחט
22/02/2022
דוד מקצוען אמיתי , איש שיח נעים. עלה והצלח.
ET
ET
21/02/2022
שירות חם ,מקצועי ,ומחירים הוגנים
racheli fleishman
racheli fleishman
21/02/2022
מקצועיות עם יחס אישי ואנושי. רואים את הלקוח לפני הכל. והמחירים ממש הוגנים
אילנה אמינוב
אילנה אמינוב
20/02/2022
מרפאה מעולה, שירות מדהים ורופאים מקצוענים. תמיד זמינים לכל שאלה

אולי יעניין אתכם

השאירו פרטים
ונחזור אליכם במהרה