השתלת שיניים זירקוניה

עושים השתלת שיניים זירקוניה

השתלות שיניים הפכו בשנים האחרונות לדבר שבשגרה. מרפאות השיניים המובילות מבצעות את הטיפול כולו בפגישת טיפול אחת, כך שאתם נכנסים אל המרפאה ללא שן ויוצאים ממנה עם שתל שנראה כמו שן טבעית ובריאה. לאחר מספר ימים של החלמה הנפיחות נעלמת ואתם מתחילים לפזר חיוכים לכל עבר. טיפולי השתלת שיניים זירקוניה מתבססים על שימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר. זירקוניה הוא חומר קראמי שמטופל במעבדות מיוחדות (החומר אינו מתכתי). שתל הזירקוניה מחליף את השימוש במתכת ומאפשר כך את ביצוע הטיפול כולו ללא מתכת. השתל הלבן מדמה טוב יותר שן טבעית ומעניק מראה אסתטי יותר.

יתרונות של השתלת שיניים זירקוניה

שימוש בזירקוניה מגדיל את סיכויי הקליטה של השתל ברקמות. זירקוניה נקלטת טוב ברקמות ומצמצמת גם את הסיכויים להצטברות חיידקים והתפתחות של דלקת. שתלי טיטניום נחשבים לנפוצים ביותר ורוב מרפאות השיניים אכן בוחרות בהם באופן אוטומטי. כיום, מחקרים מגלים שייתכן מצב בו חלקי טיטניום משתחררים אל הרקמות הסמוכות לשתל. יתרון נוסף של השתלת שיניים זירקוניה הוא מראה אסתטי יותר. כאשר השתל כולו בצבע לבן (דומה לשורש שן טבעי) התוצאה הסופית אסתטית יותר. שימוש בשתלי זירקוניה מומלץ במיוחד במקרים של חניכיים דקות מאוד או נטייה לנסיגת חניכיים.

השתלת שיניים זירקוניה

חומר ידידותי יותר לרקמות

שתלי זירקוניה נחשבים ידידותיים יותר בעבור הרקמות הרכות. יש לחומר יכולת התאמה ביולוגית לרקמות החניכיים. עם זירקוניה תצליחו למנוע מקרים של אלרגיה ודלקות חניכיים חוזרות שמתרכזות באזור השתל. רפואת השיניים המודרנית מבקשת להיפרד מהמתכת ולהגדיל ככל האפשר את השימוש בחומרים אחרים.

מתי כדאי לבחור בשתל זירקוניה?

השתלת שיניים זירקוניה מבטיחה שתל עמיד לשברים, חזק ואסתטי. שתלי זירקוניה מחליפים בהצלחה את שתלי המתכת במדינות רבות באירופה (צרפת, גרמניה, שוויץ ועוד). כאן בישראל הטיפול זמין בעיקר במרפאות המובילות. שתל זירקוניה אידאלי בעבור מטופלים שמודעים לאסתטיקה ומבקשים להבטיח לעצמם מראה אסתטי לטווח הארוך. חשוב לציין ששתלי זירקוניה מתאימים לכל סוגי טיפולי השתלות השיניים. שימו לב שלא כל מרפאות השיניים מכירות של שתלי הזירקוניה ומתמחות בתחום. עבודה נכונה עם זירקוניה דורשת רופא מנוסה עם מומחיות בטיפולי שיקום הפה.

לייעוץ / מידע אנא השאירו פרטים

לייעוץ / מידע / קביעת תור אנא השאירו פרטים

מה לקוחות חושבים עלינו

אור ונה
אור ונה
25/02/2022
ממליץ!! חוויה יוצאת דופן מהמרפאה שירות ומקצועיות של כל הצוות.
איילה אצילדייב
איילה אצילדייב
23/02/2022
שירות מקצועי, הוגן וסופר מהיר!
רועי שוחט
רועי שוחט
22/02/2022
דוד מקצוען אמיתי , איש שיח נעים. עלה והצלח.
ET
ET
21/02/2022
שירות חם ,מקצועי ,ומחירים הוגנים
racheli fleishman
racheli fleishman
21/02/2022
מקצועיות עם יחס אישי ואנושי. רואים את הלקוח לפני הכל. והמחירים ממש הוגנים
אילנה אמינוב
אילנה אמינוב
20/02/2022
מרפאה מעולה, שירות מדהים ורופאים מקצוענים. תמיד זמינים לכל שאלה

אולי יעניין אתכם

השאירו פרטים
ונחזור אליכם במהרה