הלבנת שיניים לפני ואחרי

הלבנת שיניים לפני ואחרי- כמה זמן מחזיקה הלבנת שיניים?

אם אתם רוצים לייפות את החיוך שלכם, הלבנת שיניים הוא טיפול שיניים קוסמטי במחיר סביר שמסיר כתמים של שנים ומאיר את החיוך שלכם כבר לאחר פגישה אחת אצל רופאי שיניים מומחים ברשת מרפאות השיניים כתר. עם הליכי הלבנת שיניים מקצועיים המוצאים עבורכם במרפאות כתר, אתם תכנסו ותצאו מכיסא רופא השיניים במהירות עם חיוך חדש לגמרי. אבל, כמה זמן נמשך החיוך החדש הזה? למרבה הצער, שום הלבנת שיניים לא נמשכת לנצח. זה בערך כמו לכבס את הבגדים שלכם. הם נקיים לעת עתה, אבל בסופו של דבר הם יתלכלכו שוב. למרבה המזל, הלבנת שיניים נמשכת זמן רב יותר מאשר כביסה נקייה.

הלבנת שיניים לפני ואחרי – איך לשמור לאורך זמן?

כמה זמן מחזיקות תוצאות הלבנת השיניים שלכם תלוי חלקית בסוג חומר ההלבנה שרופא השיניים שלכם השתמש בו. למרות שחומרי הלבנה הם בדרך כלל מי חמצן, הם באים בריכוזים משתנים, כמו גם שיטות הטיפול הן שונות. מכיוון שיש מגוון כה רחב של אפשרויות הלבנה, תוצאות הלבנת השיניים הממוצעות יכולות להימשך בין שישה חודשים לשלוש שנים. במרפאות השיניים כתר, תהיו בטוחים שתקבלו את הטיפול הטוב ביותר עם חומרי ההלבנה האיכותיים ביותר הקיימים בשוק, וכל זה כדי להשיג עבורכם את התוצאות הטובות ביותר לטווח הרחוק.

לא רק שתוחלת החיים של טיפול ההלבנה שלכם תלויה בסוג חומר ההלבנה, אלא שהיא גם תלויה באורח החיים שלכם. זוהי אחת הסיבות העיקריות לכך שהלבנת שיניים עשויה להחזיק שלוש שנים על אדם אחד, בעוד שאצל אדם אחר רק שישה חודשים. מבחינת אורח חיים, שני הגורמים החשובים ביותר המשפיעים על משך זמן ההלבנה הם הרגלי תזונה והיגיינת הפה. מאכלים ושתיה כמו קפה, תה, יין, תבלינים צבעוניים, סלק ורוטב פסטה, כולם מכילים מולקולות צבעוניות שנספגות בשיניים. עם הזמן, זה יגרום בסופו של דבר לשינוי צבע השיניים.

מה קורה לשיניים לאחר טיפול הלבנת השיניים?

מכיוון שניתן לשלוט בחלק מהכתמים הנצברים על ידי צחצוח רגיל וחוט דנטלי, חשוב להקפיד על שגרת היגיינת הפה היומית שלכם על מנת להאריך את חיי תוצאות ההלבנה שלכם. בנוסף, מומלץ לבקר אצל השיננית פעם בחצי שנה. בסך הכל, להליכים של הלבנת שיניים לפני ואחרי שהינם מקצועיים יש את היכולת לייצר תוצאות שיכולות להימשך עד שלוש שנים. עם זאת, תוחלת החיים של תוצאות ההלבנה שלכם תהיה מושפעת בהכרח ממה שאתם אוכלים ואיך אתם מטפלים בשיניים שלכם.

*כל התמונות להמחשה בלבד.

לייעוץ / מידע אנא השאירו פרטים

לייעוץ / מידע / קביעת תור אנא השאירו פרטים

מה לקוחות חושבים עלינו

אור ונה
אור ונה
25/02/2022
ממליץ!! חוויה יוצאת דופן מהמרפאה שירות ומקצועיות של כל הצוות.
איילה אצילדייב
איילה אצילדייב
23/02/2022
שירות מקצועי, הוגן וסופר מהיר!
רועי שוחט
רועי שוחט
22/02/2022
דוד מקצוען אמיתי , איש שיח נעים. עלה והצלח.
ET
ET
21/02/2022
שירות חם ,מקצועי ,ומחירים הוגנים
racheli fleishman
racheli fleishman
21/02/2022
מקצועיות עם יחס אישי ואנושי. רואים את הלקוח לפני הכל. והמחירים ממש הוגנים
אילנה אמינוב
אילנה אמינוב
20/02/2022
מרפאה מעולה, שירות מדהים ורופאים מקצוענים. תמיד זמינים לכל שאלה

אולי יעניין אתכם

השאירו פרטים
ונחזור אליכם במהרה