כמה עולה השתלת שיניים?

אז כמה עולה השתלת שיניים?

עבור רוב האנשים, השתלת שיניים היא האפשרות הטובה ביותר להחלפת שיניים פגומות, לא בריאות או חסרות. אבל אתם עלולים להיתקל בטווח מחירים מגוון לא תמיד זול עבור טיפולי השתלת שיניים.

העלות הממוצעת של השתלות שיניים

אין שני הליכי השתלת שיניים זהים, וזו הסיבה שהעלויות ניתנות תמיד כטווח רחב. מאחר והליכי השתלות הם מורכבים וישנם מספר חלקים לכל הליך, יש עמלות שונות לכל חלק בו, ולכן כמעט בלתי אפשרי לקבל הצעת מחיר מדויק עבור השתלת שיניים שלכם ללא התייעצות מסודרת עם אחד המומחים של רשת מרפאות שיניים הכתר. כדי לקבל הצעת מחיר משתלמת קודם כל יש לבצע צילומי שיניים מורחבים, אשר יציגו את מצבם של השיניים בזמן אמת, וכמובן לקבל תוכנית טיפול מומלצת על ידי הרופא.

כמה עולה השתלת שיניים?

המרכיבים הנכנסים לעלות הסופית של השתלת שיניים :

  • בדיקת שיניים מקיפה, כולל הדמיה תלת ממדית
  • עקירת שיניים בעייתיות במידת הצורך
  • התקנת השתלים הדנטליים
  • מיקום חומרת העזר
  • ייצור הכתר הדנטלי
  • מיקום הכתר

כמה עולה כל אלמנט תלוי במצב הפה שלכם, ברופא השיניים עצמו וכמובן במורכבות ההליך. בסופו של דבר, שתלים הם השקעה לכל החיים ומתומחרים בהתאם. הסיבה העיקרית לכך שאין מחיר סטנדרטי היא כי אין שני הליכים זהים. בניגוד לשירות בודד, כמו סתימה, דמי השתלים מוערכים לפי סוג ומורכבות העבודה. במילים אחרות, משתנים כמו האם בוצעה לך בדיקת CT בבדיקה המקדימה או שאתם צריכים השתלת עצם,  ואיזה סוג של השתלת עצם, כולם משפיעים על המחיר הסופי.

עלות השתלת שן בודדת או מספר שיניים

אף אחד לא קונה רק שתל – השתל הוא רק הבורג המתכתי או הקרמי שנכנס לעצם הלסת. בנוסף לכך, אתם צריכים את הכתר עצמו. לכל הפריטים הללו יש מחירים נפרדים. מטופלים רבים יזדקקו להשתלת עצם כדי להפוך את עצם הלסת לבריאה מספיק כדי לשמור על יציבות השתל. גם זה מוסיף לעלות. אם אתם זקוקים ליותר משתל אחד והשיניים האלה נמצאות אחת ליד השנייה, יש לך יותר אפשרויות השתלה ובכך יותר אפשרויות תמחור משתלמות. מרפאות המומחים כתר מתמחים בהליכי השתלת שיניים בבת ים, גם המורכבים ביותר. עם ניסיון של שנים רבות בתחום הרופאים המקצועיים של רשת מרפאות שיניים הכתר יבצעו עבורכם את העבודה המקצועית ואיכותית ביותר, אשר תשרת אתכם שנים רבות. בנוסף לכל , שתדעו כמה עולה השתלת שיניים – אתם גם תופתעו מהמחירים!

 

לייעוץ / מידע אנא השאירו פרטים

לייעוץ / מידע / קביעת תור אנא השאירו פרטים

מה לקוחות חושבים עלינו

אור ונה
אור ונה
25/02/2022
ממליץ!! חוויה יוצאת דופן מהמרפאה שירות ומקצועיות של כל הצוות.
איילה אצילדייב
איילה אצילדייב
23/02/2022
שירות מקצועי, הוגן וסופר מהיר!
רועי שוחט
רועי שוחט
22/02/2022
דוד מקצוען אמיתי , איש שיח נעים. עלה והצלח.
ET
ET
21/02/2022
שירות חם ,מקצועי ,ומחירים הוגנים
racheli fleishman
racheli fleishman
21/02/2022
מקצועיות עם יחס אישי ואנושי. רואים את הלקוח לפני הכל. והמחירים ממש הוגנים
אילנה אמינוב
אילנה אמינוב
20/02/2022
מרפאה מעולה, שירות מדהים ורופאים מקצוענים. תמיד זמינים לכל שאלה

אולי יעניין אתכם

השאירו פרטים
ונחזור אליכם במהרה