איך מלבינים שיניים בשנת 2022?

אז איך מלבינים שיניים בשנת 2022?

שיניים לבנות יותר יכולות לשפר את ההרגשה והמראה שלכם ולגרום לכם לחייך ללא הפסקה, לכן אין זה פלא שהלבנת שיניים היא אחת האפשרויות הפופולריות ביותר לרפואת שיניים קוסמטית. שינוי צבע השיניים יכול להיגרם מהצטברות של כתמים שנרכשו משימוש במוצרי טבק וצריכת מזונות או משקאות מסוימים. שיטות הלבנת שיניים של רשת מרפאות שיניים הכתר, נותנות לכולם הזדמנות ליהנות מחיוך זוהר. יש כמובן לקחת בחשבון כי לא כל טיפולי הלבנת השיניים הם אותו הדבר ומתאימים לכולם, לכן לפני שמחליטים על איזו אפשרות הלבנה ללכת, כדאי לכם להתייעץ עם הרופאים המומחים של מרפאות שיניים הכתר, אשר יתאימו עבורכם את הטיפול המתאים ביותר.

איך מלבינים שיניים בשנת 2022

שיטות שונות להלבנת שיניים?

ישנן מספר אפשרויות הלבנת השיניים הכוללות שטיפות הלבנה, מנורות לד, חומרי הלבנה עם סד לשיניים וציפויי שיניים ביניהם ציפוי למינייט. אך יש לקחת בחשבון כי הלבנת שיניים לא תעבוד על סתימות, כתרים או שחזורים אחרים.

  • שטיפות הלבנה – שטיפות הלבנה, כמו רוב שטיפות הפה, מרעננות את הנשימה ומסייעות בהפחתת רובד החיידקים ומחלות חניכיים, תוך שהיא כוללת גם מרכיבים כמו מי חמצן המלבינים שיניים.
  • חומרי הלבנה עם סד לשיניים – מערכות הלבנת שיניים מבוססות סד פועלות על ידי מילוי מכשיר דמוי מגן פה בתמיסת הלבנת ג'ל המכילה חומר הלבנת חמצן ולאחר מכן לבישת המגש למשך תקופה. בהתאם לרמה הראשונית של שינוי צבע זה יכול לקחת כמה שעות ביום עד כל לילה, החל מארבעה שבועות או יותר. ברשת מרפאות השיניים כתר חומרי ההלבנה שתקבלו מרופא השיניים יניבו תוצאות מהירות ויעילות יותר מכיוון שהם מכילים חומר הלבנת חמצן חזק יותר. בנוסף, סד מקצועי מרופא השיניים יכול להיות בהתאמה אישית ולהתאים לשיניים שלכם בדיוק, כדי להשיג תוצאות מדויקות ומהירות.
  • הלבנת שיניים בציפוי למינייט – ציפוי למינייט היא הדרך המהירה ביותר להשגת שיניים לבנות. טיפול מקצועי זה אמנם עולה יותר מהאפשרויות האחרות, אך התוצאות בהחלט שוות את ההשקעה.

הלבנה מקצועית על ידי המומחים ברשת מרפאות שיניים כתר יכולה להפוך את השיניים שלכם לבהירות יותר בשלושה עד שמונה גוונים, כאשר אתם תוכלו לראות תוצאות משמעותיות כבר בטיפול הראשון!

 

לייעוץ / מידע אנא השאירו פרטים

לייעוץ / מידע / קביעת תור אנא השאירו פרטים

מה לקוחות חושבים עלינו

אור ונה
אור ונה
25/02/2022
ממליץ!! חוויה יוצאת דופן מהמרפאה שירות ומקצועיות של כל הצוות.
איילה אצילדייב
איילה אצילדייב
23/02/2022
שירות מקצועי, הוגן וסופר מהיר!
רועי שוחט
רועי שוחט
22/02/2022
דוד מקצוען אמיתי , איש שיח נעים. עלה והצלח.
ET
ET
21/02/2022
שירות חם ,מקצועי ,ומחירים הוגנים
racheli fleishman
racheli fleishman
21/02/2022
מקצועיות עם יחס אישי ואנושי. רואים את הלקוח לפני הכל. והמחירים ממש הוגנים
אילנה אמינוב
אילנה אמינוב
20/02/2022
מרפאה מעולה, שירות מדהים ורופאים מקצוענים. תמיד זמינים לכל שאלה

אולי יעניין אתכם

השאירו פרטים
ונחזור אליכם במהרה